Reklamace a vrácení

Naše výrobky jsou vyráběny na míru dle specifikací každého zákazníka a podléhají pečlivé výstupní kontrole. I přesto se může výjimečně stát, že dojde k vadě.

 

Jak postupovat při reklamaci:

  • Zkontrolujte zboží ihned po převzetí. Pokud zjistíte vadu, informujte nás co nejdříve – ideálně e-mailem na info@accublind.cz.
  • Připojte číslo objednávky, popis závady a fotografie vadného výrobku.
  • My vás budeme kontaktovat do několika pracovních dní s návrhem řešení.

 

Důležité informace:

  • Spotřebitelé mají na uplatnění reklamace standardní lhůtu 24 měsíců od převzetí zboží.
  • Pro podnikatele platí povinnost oznámit vadu nejpozději do 3 dnů od převzetí.
  • Reklamaci neuznáme v případě poškození zboží nesprávnou montáží, použitím v rozporu s návodem, nebo mechanickým poškozením.
  • Drobné odchylky v rozměrech, odstínu nebo vzhledu, které nemají vliv na funkčnost výrobku, nejsou důvodem k reklamaci.

 

Reklamace vyřizujeme zpravidla do 30 dnů.

 

Upozornění: Podle § 1837 občanského zákoníku nelze zboží vyrobené na zakázku vrátit.

 

Reklamační formuláře ke stažení

PDF: Reklamační formulář Accublind

DOC: Reklamační formulář Accublind

 

Podrobnější podmínky k reklamacím a odstoupení od smlouvy naleznete v našich Všeobecných obchodních podmínkách.

Záznamy nebyly nalezeny...