Reklamace
Naše výrobky jsou vyráběny na míru dle specifikací každého zákazníka a podléhají pečlivé výstupní kontrole. I přesto se může výjimečně stát, že dojde k vadě.
Jak postupovat při reklamaci:
- Zkontrolujte zboží ihned po převzetí. Pokud zjistíte vadu, informujte nás co nejdříve – ideálně e-mailem na info@accublind.cz.
- Připojte číslo objednávky, popis závady a fotografie vadného výrobku.
- My vás budeme kontaktovat do několika pracovních dní s návrhem řešení.
Důležité informace:
- Spotřebitelé mají na uplatnění reklamace standardní lhůtu 24 měsíců od převzetí zboží.
- Pro podnikatele platí povinnost oznámit vadu nejpozději do 3 dnů od převzetí.
- Reklamaci neuznáme v případě poškození zboží nesprávnou montáží, použitím v rozporu s návodem, nebo mechanickým poškozením.
- Drobné odchylky v rozměrech, odstínu nebo vzhledu, které nemají vliv na funkčnost výrobku, nejsou důvodem k reklamaci.
Reklamace vyřizujeme zpravidla do 30 dnů.
Upozornění: Podle § 1837 občanského zákoníku nelze zboží vyrobené na zakázku vrátit.
Reklamační formuláře ke stažení
PDF: Reklamační formulář Accublind
DOC: Reklamační formulář Accublind
Podrobnější podmínky k reklamacím a odstoupení od smlouvy naleznete v našich Všeobecných obchodních podmínkách.
